Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja in uporabe


Splošni pogoji spletne trgovine gazela.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2). S spletno trgovino gazela.si upravlja podjetje Gazela, d.o.o..

Ob registraciji v sistem gazela.si obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. 

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje gazela.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med trgovino in kupcem. 
 

Košarica in blagajna:

Blagajna oziroma košarica shranjujeta, ter kažeta število in ceno izbranih izdelkov. Vsebino si lahko ogledate v vsakem trenutku ter iz nje dodate ali odstranite izbrane izdelke. Izbranim izdelkom lahko spremenite količino s pritiskom na gumb za posodobitev ali izdelek izbrišete iz seznama. Glede na spremenjeno količino se preračuna celotna vrednost nakupa.
 

Postopek nakupa:

Če ste prepričani, da želite izdelke, ki jih imate v nakupovalnem vozičku kupiti, potem pojdite na blagajno. V primeru, da kupujete prvič, lahko opravite hitro in preprosto registracijo ter se prijavite. V naslednjem koraku potrdite naročilo. Temu sledi ažurna potrditev naročila s strani gazela.si v obliki poslane e-pošte, če so izdelki na zalogi oziroma informacija v kakšnem času so dobavljivi. 
 

Načini plačila in plačilni pogoji:

  • Plačilo na TRR po predračunu - po prejetem nakazilu na naš transakcijski račun pošljemo kupljene izdelke na vaš naslov. Transakcijski račun: SI56 03155 1010 917437 (SKB d.d.)
  • Plačilo z gotovino ob dostavi s strani paketne distribucije GLS na vašem domačem naslovu oziroma kamor želite dostavo.
  • Plačila so mogoča le v enkratnem znesku. Do plačila celotne kupnine ostanejo naročeni artikli last spletne trgovine Gazela.
Splošni pogoji spletne trgovine gazela.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2, Uradni list RS, št. 98/04) in s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dosegljiva na sedežu podjetja. Kupec lahko pridobi kupoprodajno pogodbo (naročilo) na naslednji način:
  • pošlje zahtevek po elektronski pošti na sedež info@gazela.si
  • pokliče na sedež družbe 07-488-0-488
Kupec lahko pridobi kupoprodajno pogodbo (naročilo) v naslednjih jezikih:
  • v slovenščini (velja za kupce iz območja Republike Slovenije).
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu zagotovil kupoprodajno pogodbo (naročilo) v roku 48 ur od prejema naročnikovega zahtevka v zgoraj naštetih načinih. Račun o opravljenem plačilu kupnine bo kupec prejel po pošti skupaj z naročenimi izdelki.
 

Dostava:

Vse izdelke na zalogi pošljemo z GLS v 1-3 delovnih dneh po prejemu vašega naročila in prejetega plačila, če je način plačila predračun preko TRR in če je izdelek na zalogi. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. Za vse informacije smo vam navoljo tudi po e-pošti info@gazela.si. Prodajamo in dostavljamo izključno na področju Republike Slovenije. Izdelke, ki so pošli, vam bomo dobavili po predhodnem dogovoru z vami. Poklicali vas bomo po telefonu, oziroma vam pisali na vaš elektronski naslov. 
 

Dobavljivost izdelkov:

Da naročenega blaga ni na zalogi, vas o tem obvestimo po e-pošti.
 

Stroški dostave:

Dostavo vršimo preko GLS-a. Cena dostave v Sloveniji je 3,00 EUR brez DDV.
 

Informacija o cenah in DDV:

Vse navedene cene za izdelke so v evrih brez 22% DDV. DDV je prikazan na skupnem obračunu nakupa. Smo davčni zavezanec - ID številka za DDV je SI82695784. Cene so zagotovljene za dan naročila in se lahko dnevno spremenijo. 
 

Obveščanje:

Spletna trgovina gazela.si vas bo po spletni pošti obveščala o novostih in ostalih zanimivosti. Če ne želite prejemati novic o novih izdelkih, akcijah in podobnem nam pišite na info@gazela.si in odstranili vas bomo iz mailing liste.
 

Reklamacije:

V primeru, da ste prejeli paket poškodovan med transportom, le tega takoj reklamirajte GLS dostavljavcu, ki mora narediti zapisnik o poškodbi in nas obvestite na e-poštni naslov info@gazela.si. V kolikor ste prejeli blago z napako, na lastne stroške pošljete izdelek z napako v roku 14 dni na naslov prodajalca. Če prodajalec ugotovi da je reklamacija upravičena, bo izdelek zamenjal ter ga na svoj strošek poslal kupcu. Če pa ugotovi, da je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja kupca, bo prodajalec izdelek poslal nazaj kupcu na njegov račun. 
 

Odstop od naročila:

Kupec ima pravico, da nam v petnajstih dneh od prevzema blaga sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je bilo v roku oddano na pošti. Rok 15 dni začne teči naslednji dan po dnevu dobave blaga. Kupec mora v petnajstih dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago, nepoškodovano, z etiketami in nalepkami, brez prask in poškodb, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži. Če blago ni vrnjeno v brezhibnem stanju, se ga pošlje nazaj kupcu na njegove stroške.

Nepoškodovane izdelke nam v enaki količini in originalni embalaži s priloženim originalnim računom indopisom,ki naj bo priložen v paketukjer bo razvidno imepodjetja, davčna številka in številka transakcijskega računa, na katerega se bo denar vrnil ter izpolnjenim obrazcem za odstop od pogodbe (nahaja se na strani PISRS - kliknite tukaj), pošljite na naslov:

GAZELA D.O.O. KRŠKO
KAJUHOVA ULICA 12
8270 KRŠKO

s pripisom "odstop od pogodbe"

Stroške vračila blaga krije kupec.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Pred opravljanjem vračila kupnine mora potrošnik predložiti tudi dokazilo, da je blago že poslal na sedež podjetja. Ne velja v primeru, da je podjetje vrnjeni paket že prejelo.
 

Kratki napotki za vračilo artiklov: 

  • Ko vračate artikle prodajalcu, morate priložiti obrazec za odstop od pogodbe (obrazec je dostopen na spletni strani PISRS - kliknite tukaj). Priložite tudi kopijo računa, dopis s  podatki o podjetju in TRR za vračilo kupnine.
  • Naslov za pošiljanje artiklov prodajalcu je Gazela d.o.o. Krško, Kajuhova ulica 12 , 8270 Krško
  • Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite našo embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo), ker za poškodbo blaga med prevozom ne odgovarjamo.
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Stvarna napaka:


Potrošnik lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja tudi iz naslova stvarne napake, kot to predvideva Zakon o varstvu potrošnikov- ZVPOt. Stvarno napako lahko uveljavljate v roku dveh let od nakupa, v kolikor se je na izdelku pojavila napaka, za katero ni kriva vaša nepravilna uporaba oziroma ta napaka ni posledica vašega dejanja.

Če na kupljenem artiklu potrošnik ugotovi stvarno napako, lahko v roku 2 mesecev od dneva, ko je napako odkril, pri čemer od dneva nakupa ne smeta miniti več kot 2 leti, pri prodajalcu uveljavlja enega izmed naslednjih zahtevkov, ki ga potrošnik izbere sam:  
  • odprava napake ali
  • zamenjava blaga ali
  • vračilo plačanega zneska.
Po Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot) je napaka stvarna:
  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla? 

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste. 
 

Kako se stvarno napako uveljavi?


Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda (vračilo na lastne stroške) v roku 2 mesecev od dneva, ko je napako odkril, pri čemer od dneva nakupa ne smeta miniti več kot 2 leti. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov. 
 

Podatki na straneh:

Vsebinske in druge napake na strani so možne in v kolikor bi zaradi njih prišlo do spora, ga bomo poizkušali rešiti sporazumno.
 

Veljavnost naročila:

Kupec s svojim naročilom potrjuje, da sprejema naše prodajne pogoje! Kupec lahko odstopi od pogodbe v 15-ih dneh po prejemu blaga. V primeru, da ne moremo zagotoviti dobave blaga lahko odstopimo od naročila. Kupca o tem obvestimo na elektronski naslov oziroma telefon. 
 

Odveza odgovornosti:

Upravitelj spletne trgovine Gazela d.o.o. Krško. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na straneh. Kljub temu, pa se lahko zgodi, da zaradi tiskarske napake pride do napak. V tem primeru vas bomo obvestili in težavo poskusili rešiti v korist potrošnika. 
 

Shranjevanje podatkov o nakupih:

Podatki o nakupih so shranjeni na strežniku gazela.si. Kopije vaših nakupov lahko naročite po elektronski pošti info@gazela.si.
 

Varstvo osebnih podatkov:

Pri prodaji spoštujemo Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2). Podjetje Gazela d.o.o., potrebuje za korektno izpolnitev naročila nekatere vaše osebne podatke. Vse podatke bomo obdržali v tajnosti in jih nikoli ne bomo posredovali tretjim osebam. 

Za potrebe poslovanja gazela.si oziroma Gazela d.o.o. Krško, zbira naslednje uporabnikove podatke:
  • ime in priimek oz. naziv podjetja
  • naslov in kraj bivanja oz sedež podjetja
  • davčno številko
  • naslov elektronske pošte
  • telefonsko številko
  • geslo v kodirani obliki
Za točnost podatkov, ki jih vnesete uporabniki ne odgovarjamo. Kupec soglaša, da ga Gazela d.o.o. Krško kontaktira, razen v primeru, ko kupec slednjemu izrecno pisno nasprotuje. Družbi GLS posredujemo uporabnikov naslov in po potrebi telefonsko številko, vendar le za potrebo dostave artiklov.
 

Pritožbe in spori:

www.gazela.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s prodajalcem lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 07-4880-488 ali po elektronski pošti na info@gazela.si. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova info@gazela.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Po svojih najboljših močeh si prizadevamo, da se morebitne pritožbe in spori rešijo sporazumno.

Želimo vam veliko prijetnih nakupov!